星期三, 4月 13, 2005

黑仔的一天

唉!昨天傾莊務傾到成3 點先至訓得。訓到今朝8 點起身,可是一起身隨即訓番..... 訓到10 點幾先起身。

最終,回到CAMPUS 時,MATHS TEST 只有4 分鐘去做,幾乎題目都未睇完就要做,最後都錯了不少MISTAKE + 可以SOLVE 到的SOLN....
可恨是份卷的確好淺..... 真係想叉爆JAMES,俾多5MINS 我就夠。衰人小巴佬,行條慢路,搞到我咁遲。(謎言︰賴啦賴啦,根本就係你錯 @.@﹚
可惡的JAMES,最衰佢唔踼波,否則剷爆佢。

跟住真係一不離二,二不離三,三不離四,買定o黎手呀喂! (又開始亂up o野la)
番到去,做boardening present, 諗住How Things Work 一科大家engg 人可以屈機,兼且著晒老西,怎料,去到個個都無著西裝,得我們一班傻仔似的懶正經...... 而且present 成績又不好,合格4 分,而我們只得4.5 分。

黃昏,下著毛毛細雨,我走去搵alex 取書,本來只是去堅道頭一間中學取書,怎料問司機,他竟帶我去到堅道尾...... 迫住我要由中環山上走番去上環搵alex.....,的確無奈。

晚上,我與一班莊友去了薄扶林遊樂場踼波,可恨我為了present 而著了老西,去到之後,踼不了多久,為踼一球而?柴,跟住仲要入瑪麗急証tim,咁就唔見o左1 舊水啦!真係無奈,唯有寄望明天會更好啦。
唉!~~~~~ 好黑仔呀,行運超人快來打救我LA!~~~~~


唉!真係好灰呀!~~~~~ 好想撻皮TIM。留番晒所有O野俾番CHAIR 做! ^^"~~
書又懶讀,唔到考試都仲未開始搞。

好懶。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁